התקנת שערים ומחסומים

התקנת שערים ומחסומים בבתים משותפים ניתן למצוא שערים ומחסומים אשר נועדו לשמור על מקומות החנייה של הדיירים בבניין וכך למנוע כניסה לחניון של אנשים שאינם מורשים להיכנס. התקנת שערים ומחסומים המותקנים על ידי חברה מקצועית מבטיחים שקט נפשי.

ניתן למצוא סוגי שערים ומחסומים

בשנים האחרונות ניתן למצוא שפע של חידושים טכנולוגיים בתחום הגנה על הבית. לראייה ניתן למצוא נוסף על שלטים גם מערכות מתוחכמת לפתיחת שערים. בשנים האחרונות ניתן למצוא שפע של חידושים ההופכים את החיים לפשוטים וקלים יותר.

כעת נציג לכם את החידושים האחרונים בתחום התקנת שערים ומחסומים:

החל מפתיחה סלולרית : פתיחת שערים באמצעות המכשיר הסלולרי מאפשרת שליטה מירבית אפשרות לפתוח את השערים בקלות יתרה.

מערכת זיהוי בהתאם לכלי הרכב: נוסף על כך, ניתן למצוא היום שערים ומחסומים הניתנים לפתיחה על ידי מערכת זיהוי בהתאם לכלי הרכב.

בשנים האחרונות ניתן למצוא מגדלים שונים בהם אפשר למצוא אמצעי אבטחה מתקדמים.

מחסום חשמלי: מחסום חשמלי מאפשר כניסה מהירה לחניון. המטרה של המחסום היא למנוע כניסה של רכבים. המחסום יכול להיות מופעל באמצעות דרכים שונות כמו למשל שלט רחוק, טלפון נייד או לחצן הפעלה.

התקנת שערים ומחסומים

מה חשוב לוודא טרם התקנת שערים ומחסומים

רגע לפני שאתם פונים לחברה מקצועית לצורך התקנת שערים ומחסומים, חשוב ביותר לוודא כי החברה תהיה חברה מקצועית אשר תקפיד על הפרמטרים הבאים:

גודל: חשוב ביותר לוודא כי החברה תדע למדוד את המידות המדויקות של השער על מנת להתאימו לרכב אשר נכנס דרכו.

מטרת ההתקנה: התקנת שערים ומחסומים צריכים להיות למטרה מסוימת כמו שמירה על הבטיחות והביטחון. יש להדגיש כי התקנת שער לעסק אינה דומה להתקנת שער לבית פרטי ולכן חשוב ביותר לוודא את השימוש טרם ההתקנה על מנת להבטיח התקנה איכותית מהמעלה הראשונה לאורך תקופה ארוכה.

חומרי גלם איכותיים: על מנת לוודא כי החברה מבצעת את העבודה על הצד הטוב ביותר, חשוב לדעת כי החברה תעשה שימוש בחומרי גלם איכותיים.

עיצוב: מומחים בתחום גם יקדישו מחשבה לעיצוב על מנת לאפשר לכם ליהנות משערים מעוצבים להפליא.

שחיקה: זאת ועוד, שער חשמלי ומחסום אשר יהיו עשויים מחומרים איכותיים לא יהיו בעלי שחיקה אלא יחזיקו מעמד לאורך זמן רב.

שימו לב, רק חברה מקצועית בעלת ניסיון והבנה רחבה בתחום תדע לזהות את הפרמטרים החשובים ביותר טרם ההתקנה על מנת להבטיח כי ההתקנה תתבצע על הצד הטוב ביותר. חברה מקצועית בתחום תאפשר לכם להרגיש שקט נפשי ולדעת כי בחרתם את אנשי המקצוע הטובים ביותר.

כיצד שומרים על אחזקת שערים ומחסומים

במסגרת התקנת שערים ומחסומים יש חשיבות רבה לשמירה על השערים והמחסומים לתקופה ארוכה הכוללת בין היתר תחזוקה רבה. שערים ומחסומים אשר תוכננו היטב יכולים להחזיק מעמד זמן רב ולא יהוו מקור תאונות בשל תחזוקה לא נכונה.

תחזוקה: על מנת ליהנות מהגנה של שערים ומחסומים יש חשיבות רבה לתחזוקה לאורך זמן רב. במידה ויש חשד לתנועה בלתי רצויה בשער או במחסום, חשוב ביותר לפנות לגורם מקצועי לטובת תיקון איכותי. אחת התקלות הפופולריות היא שלט שאינו מגיב ולכן חשוב ביותר להיות ערוכים לכך בצורה מדוייקת.

זרוע שבורה: כאשר מדובר על זרוע שבורה ניתן לעשות שימוש במנעול מגנטי במטרה למנוע את האפשרות של אי הרמת הזרוע.

שימו לב, שמירה על השערים והמחסומים תסייע לכם להרגיש בטוחים יותר וכך תרגישו מוגנים בסביבה של הבית שלכם בלי חשש מפני פריצה או חדירה למרחב הפרטי שלכם.

להצעת מחיר מהירה
תוכן עניינים
התקשרו עכשיו 054-6040044