התקנת עמודי חניה

במידה ואינם רוצים שיתפסו לכם את החנייה בבניין, אחד הפתרונות הוא התקנת עמודי חנייה. אין ספק כי מדובר בסיטואציה מתסכלת ביותר ולכן ההתקנה יכולה למנוע זאת. התקנה של עמודי חנייה תעשה על ידי מומחים בתחום ותחסוך לכם עוגמת נפש.

חשיבות של התקנת עמודי חנייה

עמודי חנייה מהווים פתרון מקובל לשמירה על חנייה פרטית בבניין מהווה מחסום ליצירת חנייה פרטית. ישנם יתרונות רבים להתקנה של עמודי חנייה וכעת נפרט אודות היתרונות:

שמירה על החנייה מפני כלי רכב אחרים: העמודים עשויים ממתכת ובשעה בה העמודים זקופים ונעולים הם שומרים על החנייה מפני כלי רכב אחרים אשר מעוניינים בחנייה.

פתיחת החנייה בקלות: כאשר בעל הרכב מעוניין להכניס את הרכב לחנייה הוא יוצא מרכבו, פותח את המנעול המצוי על זרוע המחסום ומקפל את המחסום בקלות. לאחר מכן, הוא חוזר לרכב ונכנס לחנייה הפרטית שלו.

כיצד מתבצעת ההתקנה

התקנת עמודי חנייה תתבצע על ידי מומחים בתחום וישנם מספר שלבים חיוניים אשר יש להקפיד עליהם על מנת להבטיח התקנה איכותית מהמעלה הראשונה. כעת נציין את השלבים השונים:

התקנה על כל משטח: נציין כי ניתן להתקין את עמודי חנייה על כל משטח, בין אם מדובר על משטח אספלט או בין אם מדובר על משטח אחר.

קידוח במשטח והכנסת ברגים: יצויין כי ההתקנה מתבצעת באמצעות קידוח במשטח תוך הכנסה של ברגים והצמד העמודים לחנייה. שימו לב, במידה ומדובר במשטח חולי, הרי הביסוס של העמוד יתבצע תוך שימוש ביציקת בטון.

מיקום: המיקום של עמודי החנייה נועד לשמור על הרכב מפני רכבים זרים. יש למקם את העמודים בעומק החנייה בין סוף החנייה ובאמצע בין תחילת החנייה. מבחינת הרוחב, ניתן למקם את העמודים במרכז רוחב החנייה לא קרוב מדי לצידי החנייה.

נעילת החנייה: הנעילה מתבצעת באמצעות העמדת המחסום במצב מאונך לקרקע. במידה והמחסום מגיע ל90 מעלות, הרי יש לבצע נעילה.

התקנת עמודי חנייה מתאימים לכל מי שמוצא את עצמו סובל מבעיית חנייה בבניין. שימוש בעמודים ימנע מצב בו החניה תיתפס על ידי כלי רכב אחרים.

התקנת עמודי חניה

התקנה על ידי מומחים בלבד

התקנת עמודי חנייה תתבצע על ידי חברה מקצועית בלבד על מנת למנוע מצב של עוגמת נפש והתקנה שאינה נכונה. מה חשוב לדעת בבחירת חברה מקצועית:

שירותי ייעוץ: חברה מקצועית אשר זה תחום ההתמחות שלה תעניק שירותי ייעוץ בנוגע לבחירת עמודי חנייה המתאימים.

בהתאם למקום: נוסף על זאת, את ההתקנה יש לבצע בהתאם לאופי המקום על מנת לראות תוצאות טובות לטווח ארוך.

התקנה מקצועית: חברה מקצועית בתחום תקפיד על התקנה איכותית בהתאם לכל השלבים אשר פורטו להלן.

קבלת אחריות: יתרה מכך, חברה מקצועית בתחום תעניק אחריות על העבודה וכן על העמודים. כאשר תזכו לקבלת אחריות, המשמעות היא כי תהיה לכם כתובת לפנות אליה על מנת להסתייע בשירותי החברה במידה ויש לכם שאלות.

המלצות על חברה מקצועית: טרם בחירה בחברה, יש חשיבות רבה לקבל המלצות על שירותי החברה מטעם לקוחות אשר שכרו את שירותי החברה. חשוב ביותר לקבל שורה ארוכה של המלצות על מנת לבחון את ההיצע ולדעת האם מדובר בחברה איכותית אשר תספק לכם מענה מקיף.

ניסיון רב: נוסף על זאת, יש חשיבות רבה לבחור בחברה אשר לה ניסיון רב בהתקנת עמודי חנייה בצורה הטובה ביותר. בחירה בחברה בעלת ניסיון תאפשר לכם להיוות רגועים ולדעת כי בחרתם את החברה המקצועית ביותר.

להצעת מחיר מהירה
תוכן עניינים
התקשרו עכשיו 054-6040044