ביצוע בדיקות לאיתור נזילות מים

נזילת מים או כשלים אחרים אשר נגרמים מחדירת מים עשויים לגרום נזקים גדולים החל מפגיעה והרס של תשתיות ועד הרס רהיטים. בכל יום בו הנזק של הנזילה אינו מטופל כראוי, הנזק עשוי להיות גדול יותר. מכאן, ביצוע בדיקות לאיתור נזילות מים זה הכרחי ויש לבצע את הבדיקה באמצעות מומחים.

למה חשוב לבצע בדיקות לאיתור נזילות מים

אם אתם מבחינים בנזילת מים בבית, הרי חשוב ביותר לא לגלות שאננות אלא לקרוא לחברה מקצועית לצורך ביצוע בדיקות לאיתור נזילות מים בבית.

ישנן סיבות שונות לאיתור בדיקות וכעת נפרט את הסיבות השונות להזמנת חברה מקצועית לצורך בדיקה מקיפה:

התפתחות עובש: בשל הלחות ניתן להבחין בעובש המתפתח במקום. בדירה בה יש נזילות ניתן למצוא גם עובש בכל החלקים לדירה. יש להדגיש כי העובש גם גורם לריח רע עשוי להזיק לבריאות ולכן חשוב ביותר לטפל במקרה של עובש.

פגיעה בקירות: רטיבות ברצפה עשויה לחלחל במהירות רבה לחלקים האחרים במבנה בעת יצירת פגיעה. במקרה של פגיעה, הרי התוצאה עשויה להיות התקלפות טיח ובמקרים שונים פגיעה בתשתיות המבנה כתוצאה מהתפתחות קורוזיה.

פגיעה בריהוט הבית: נוסף על זאת, ניתן לראות גם פגיעה בריהוט הבית כתוצאה מהלחות או האוויר הרהיטים מתחילים להתנפח וצורתם משתנה. שימו לב, לא תמיד ניתן להציל את הריהוט ולכן חשוב ביותר לנקוט במניעה ולהעניק לריהוט טיפול יסודי.

מפגעי ריח: בעיית נזילות שלא טופלה בצורה מקצועית עשויה להוביל למפגעי ריח אשר ישפיעו על אורח החיים שלכם לתקופה ארוכה. ככל שתקדימו ותטפלו בבעיה בהקדם, כך תיפטרו מהריח כמה שיותר מהר. סביבה לחה היא מקור להיווצרות פטריות וחיידקים ולכן חשוב ביותר לדאוג לביצוע בדיקות.

קורוזיה: נוסף על זאת, ניתן לראות גם התפתחות של קורוזיה בכבלי חשמל ותשתיות שונות במקרים של נזילות מים.במקרים של רטיבות, הרי ייתכן נזק לקונסטרוקציה של המבנה.

.

אילו בדיקות נעשות לצורך איתור נזילות

קיימות מספר בדיקות לאיתור נזילות מים. כעת נפרט בפניכם את סוגי הבדיקות:

שימוש במצלמה טרמית: מדובר במצלמה משוכללת אשר מאפשרת למומחים לבחון את הנזילות לראות את המצב בבית. מדובר באמצעי המאפשר לגלות את הנזילות במהירות רבה והדבר חוסך שבירה של קירות. מדובר בבדיקה המאפשרת להגיע לרמת דיוק גבוהה תוך איתור סדקים ולכלוכים שונים.

בדיקת אשפרה: נוסף על זאת, ניתן לאתר נזילות מים באמצעות הבדיקה הנ"ל. במסגרת הבדיקה מתיזים מים על הקיר בצורה מבוקרת על מנת לגלות את מקור הנזילה. את הבדיקה המומחים מבצעים באמצעות צינור מתכת ובו מנוקבים חורים. את הצינור המומחים מניחים בצורה אופקית התזה על הקיר מתבצעת בנקודות חיבור שונות עם הקיר.

בדיקת הצפה: מדובר בבדיקה נוספת המתבצעת על ידי מומחים במטרה לבחון איתור נזילות מים. הבדיקה נועדה לגגות, אדניות ומקלחות. הבדיקה נעשית על ידי איטום של המרזבים במטרה לגרום למים להיכנס למקומות בהם יש חשד כי יש נזילות.

אחריות במסגרת הבדיקה

אם אתם חושדים כי יש לכם נזילות בבית, הרי לא כדאי לדחות הזמנה של חברה מקצועית לצורך איתור נזילות. חברה מקצועית תעשה שימוש בשיטות מתקדמות על מנת לאתר את הנזילה בצורה איכותית תוך שמירה על איכות החיים שלכם. נוסף על זאת, חברתנו רואה חשיבות רבה ללקיחת אחריות והתחשבות בסביבה בעת ביצוע הבדיקה ולכן הצוות שלנו אחראי על הנזק של הלקוחות ועומד בקשר ישיר עם הלקוחות לאורך ביצוע הבדיקה וגם לאחר מכן.

להצעת מחיר מהירה
תוכן עניינים
התקשרו עכשיו 054-6040044