בדיקת מערכות כיבוי אש

חברת עדי מערכות מבצעת בדיקה של מערכות כיבוי אש ותחזוקה. חשוב לדעת כי בעת ההתקנה יש לבצע בדיקה מקיפה אחת לשנה על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום. חברתנו מעסיקה את טובי הבודקים במטרה להעניק לכם שירות מקיף הכולל שורה ארוכה של בדיקות במטרה לוודא כי מערכות האש פועלות כראוי. הבדיקה אשר נעשית בחברתנו היא בדיקה אמינה, מקצועית בהתאם לתקנים הנדרשים.

חשיבות בדיקת מערכות כיבוי אש

קיימת חשיבות עליונה לביצוע בדיקת מערכות כיבוי אש – הבדיקה מהווה חלק מהבדיקה השנתית של הבניין ככל שהבניין גדול יותר, כך יש צורך לבצע בדיקות במערכות שונות על מנת לשמור על תקינות הבניין.

המערכות הקשורות עם מערכות המים: מערכות כיבוי אש קשורות עם מערכות המים, זאת בשל העובדה כי לחץ מים במתזים והעבודה של המשאבות תלויה באספקה של המים.

להביא את המערכת לתפקוד בשעת חירום: מכאן, מדובר בביקורת מקיפה למדי וחשוב לבצע את כל ההליכים בצורה תקינה על מנת להביא את המערכת לתפקוד תקין בשעת חירום.

בדיקה מקיפה על ידי חברה מקצועית: קיימת חשיבות רבה לדאוג לבדיקה מקיפה על ידי חברה מקצועית- בדיקה עשויה להיות חשובה ביותר במקרים בהם מתחילה שריפה. במקרה של שריפה, גלאי העשן יפעל לצד מערכת התזה וכך המערכות השונות יסייעו בכיבוי שריפה.

מה כוללת בדיקה של מערכות כיבוי אש

במסגרת בדיקה של מערכות כיבוי אש נבדקות המערכות השונות. הבדיקה כוללת בחינה של החלקים השונים וכעת נפרט את המוצרים השונים:

מטפים לכיבוי אש: במסגרת הבדיקה המומחים יבחנו את המטפים לכיבוי אש.

אטימות המטפים: נוסף על כך הם יבחנו את אטימות המטפים.

רמת הלחץ: יתרה מכך, המומחים יבחנו את רמת הלחץ במטפים.

חשיפה לשמש: זאת ועוד, המומחים יבחנו האם המקום חשוף לשמש או לטפמרטורות גבוהות.

תוקף מטפים: יתרה מזאת, המומחים יבחנו את תוקף מטפים.

בדיקת מערכות כיבוי אש

הבדיקה נערכת בהתאם לדרישות שירותי הכבאות

יש לדעת כי הבדיקה נערכת בהתאם לשירותי הכבאות לרבות הקפדה על כללי תקנות בטיחות אש וכן עמידה בדרישות של שירותי הכבאות. מטרת הבדיקה היא לוודא כי הבניין מאובזר בכל אמצעי האש ומתאימים במקרה של התפרצות שריפה בבניין. במקרה של שריפה, על אמצעי הבטיחות לתפקד בצורה תקינה על מנת למנוע התפשטות של האש. חברה מקצועית בתחום תבצע את הבדיקה המפורטת תוך עמידה באישורים של מכון התקנים. מטרת הבדיקה היא לבחון את יעילות הציוד ובמידה והציוד אינו יעיל יש להחליפו במהירות האפשרית. החלפה של הציוד תאפשר כיבוי אש מהיר וימנע מצברים בעייתיים. כאשר מדובר על אמצעים חיוניים בשעת חירום, חשוב ביותר לבחור את החברה המקצועית ביותר בתחום.

חברה מקצועית בתחום כמו חברתנו מבצעת בדיקת מערכות כיבוי אש בהתאם לפרמטרים באים המעידים כי מדובר על חברה מקצועית. כעת נפרט מהם הפרמטרים השונים:

בהתאם למכון התקנים: הבדיקה נעשית בהתאם למכון התקנים וכן בהתאם לתקן ISO 9001:

מומחיות: נוסף על כך, חברה מקצועית בתחום תעסיק צוות מקצועי של עובדים אשר מומחים בתחום בטיחות כיבוי אש וקיבלו את האישורים הדרושים לכך מטעם מכון התקנים ושירותי הכבאות הארציים.

יש להציג את האישור בפני הרשויות: נוסף על כך, חברה מקצועית אשר תגיע לבצע את הבדיקה תציג את האישור הנדרש בפני הרשויות. הצגת האישור מהווה אסמכתא כי מדובר בחברה מקצועית ולה ניסיון רב בתחום בדיקה של מערכות כיבוי אש.

במידה ואתם זקוקים לביצוע בדיקה, הרי חשוב ביותר להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית בתחום המעסיקה צוות עובדים מיומן.

להצעת מחיר מהירה
תוכן עניינים
התקשרו עכשיו 054-6040044