התקנת מערכת התראה להצפות מים

בשנים האחרונות ניתן לראות מגוון רחב של פתרונות חדשניים ובטיחותיים להתמודדות עם הצפה ונזקי מים. התקנת מערכות התראה להצפות מים יאפשרו לכם להיות רגועים ובטוחים כי לא תסבלו מהצפות ונזקי מים העשויים להשפיע על הבריאות שלכם וגם לגרום נזקים לדירה.

מה כוללת התקנת חיישני הצפה וזרימה

התקנת חיישני הצפה מותקנים על ידי חברה מקצועית במקומות המיועדים לרטיבות כמו למשל מקלחת, שירותים ומטבח.

זיהוי מקור מים: המערכת מזהה מקור מים בנכס והחיישן מדווח בנוגע להצפה אפשרית.

טיפול בהצפה: לאחר זיהוי מקור מים יהיה ניתן לטפל בהצפה באמצעות כלים מתקדמים.

חיישני זרימה מותקנים בכניסת המים הראשית תוך זיהוי של כניסת מים סמויה או גלויה.

לשאלה האם כדאי להתקין גם חיישני הצפה וגם חיישני זרימת מים, התשובה היא כי כדאי ללכת על בטוח ולשלב בין המערכות השונות על מנת לזכות בהגנה איכותית. מתלבטים איזה מערכת כדאי להתקין? חשוב ביותר להתייעץ עם חברה מקצועית אשר תוכל להעניק לכם מענה מקיף וכך לדעת בדיוק אילו מערכת מתאימה ולהיערך בהתאם.

התקנת מערכת התראה להצפות מים

יתרונות מערכות התראה להצפות מים

אין ספק כי הצפה בבית עשויה לגרום לחששות רבים הן מפני הרס הריהוט והן מפני חרדות מפני המצב הבריאותי. מכאן, יש חשיבות רבה להתקין מערכות התראה להצפות מים על מנת להיות מוכנים לרגע ההצפה ולא לגלות כי קרה נזק לבית ברגע האחרון. באמצעות התקנת המערכת תוכלו להיות ערוכים להצפה בצורה טובה ולהזעיק אנשי מקצוע לטיפול בהצפה בהקדם האפשרי. הנה מספר יתרונות להתקנת מערכות:

שקט נפשי: בבואכם להתקין את המערכות השונות, תוכלו ליהנות משקט נפשי ולדעת כי אתם מוגנים מפני הצפה ולא יאונה לכם כל רע.

חסכון כספי: באמצעות התקנת המערכות אתם חוסכים לא מעט כסף. התקנת המערכות מאפשרת לכם לשמור על הבית שלכם בלי פגיעה משמעותית בריהוט, דבר אשר היה מחייב אתכם להיערך בהתאם והמשמעות הייתה הוצאה כלכלית נכבדה.

התקנה מהירה: נוסף על כך, חברה מקצועית בתחום תבצע התקנה מהירה וכך תוכלו ליהנות ממערכת התראה תוך זמן קצר ללא כל חשש.

הרחבת המערכות: זאת ועוד, ניתן לבצע הרחבה של המערכות ולהוסיף גם מערכות לגילוי דליפות ונזקי צנרת ועוד.

פרמטרים לבחירת חברה מקצועית

כיום ישנן חברות רבות המבצעות התקנת מערכות התראה להצפות מים ולכן חשוב ביותר לבחור את החברה המקצועית ביותר. כעת נציג לכם את הפרמטרים המחייבים שימת דגש במטרה לבחור את החברה המקצועית ביותר:

ניסיון: חשוב ביותר לבחור חברה בעלת ניסיון רב בהתקנת מערכות הללו. חברה בעלת ניסיון רב תוכל להמליץ לכם על התקנת מערכת מתאימה בהתאם לצרכים שלכם. ככל שהחברה תהיה מנוסה יותר, כך תדעו כי יש לכם כתובת לפנות אליה במידת הצורך ויתעוררו שאלות שונות.

חדשנות: זאת ועוד, חברה מקצועית תפגין חדשנות ותדע להמליץ לכם על מערכות חדשניות להתראה וכך תוכלו להרגיש בטוחים יותר. חברה מקצועית תגלה בקיאות במערכות החדשות וביתרונות המערכות.

המלצות מטעם לקוחות אחרים: זאת ועוד, חשוב ביותר לאסוף כמה שיותר המלצות מטעם לקוחות קודמים על מנת לבחון את ההיצע ולוודא כי אכן מדובר בחברה מקצועית.

אחריות: זאת ועוד, חשוב ביותר לוודא כי חברה מקצועית תעניק לכם אחריות על ההתקנה וכך תהיה לכם כתובת לפנות אליה במידת הצורך. קבלת אחריות המשמעות היא כי החברה עומדת מאחורי ההתקנה ותעניק לכם אישור על כך ותוכלו להיות רגועים כי ההתקנה בוצעה על הצד הטוב ביותר.

להצעת מחיר מהירה
תוכן עניינים
התקשרו עכשיו 054-6040044