ביצוע בדיקות לצריכת חשמל

במסגרת בדיקת בדק בית חשוב ביותר לבצע בדיקות לצריכת חשמל על מנת לוודא את תקינות בכל החלקים של המבנה. הבדיקות השונות מתאימות הן לדירות מגורים משרדים או כל מבנה. על חשיבות של ביצוע בדיקות חשמל- על כך בכתבה הבאה.

חשיבות בדיקת חשמל

במסגרת בדק בית יש חשיבות רבה לבחון את תחום החשמל על ידי בודק מוסמך. מדובר בתחום אשר קשה לאבחן ללא אבחון מקצועי, זאת להבדיל מבודק חשמל מקצועי אשר יהיה ביכולתו לאתר בעיות שונות.

פתרון בעיות באמצעות תיקון מערכת החשמל: כאשר הבדיקה תתבצע על ידי בודק חשמל מוסמך יהיה אפשר לפתור את הבעיה באמצעות תיקון של מערכת החשמל.

בעיות במערכת החשמל:מאידך, חוסר בדיקה עשוי להוביל לבעיות שונות במערכת החשמל ולכן חשוב ביותר לבחון את המערכת על מנת לוודא כי אין בעיות במערכת החשמל.

ביצוע בדיקות לצריכת חשמל

מה כוללת בדיקת חשמל

בדיקת חשמל כוללת מספר סעיפים וכעת נמנה את הסעיפים השונים:

בדיקה חזותית: בדיקת חשמל כוללת בדיקה חזותית של מתקן חשמל החל מתשתיות החשמל ועד חיבורים לציוד חשמלי.

בדיקת רמת הארקה: מדובר בבדיקה הנקבעת בהתאם לחיבור של החשמל למתקן הנבדק וכן גודל חיבורי המשנה ללוח החשמל. המטרה של הבדיקה היא לוודא כי איכות הארקה טובה.

בדיקת רציפות הארקה: נוסף על כך, מדובר בבדיקה שמטרתה היא לוודא כי כל אביזרי החשמל מחוברים בצורה טובה למערכת הארקה.

בדיקת בידוד: מטרת הבדיקה היא לבדוק את רמת הבידוד של הציוד החשמלי המותקן ומחובר לחשמל.

בדיקת עומס: נוסף על כך, באמצעות בדיקת עומס ניתן לבחון את הזרם הנצרך במתקן החשמל לבין הזרם העובר בפועל.

בדיקה של לוחות חשמל: נוסף על כך, ניתן לבדוק את לוחות חשמל ותקינות הלוחות.

עומס יתר:האם קיים עומס יתר במערכת. עומס יתר במערכת החשמל עשוי להוביל להפסקות חשמל או במקרה החמור יותר- שריפה. מכאן, חשוב ביותר לבחון האם קיים עומס יתר ולטפל בכך באמצעות מומחה בתחום.

לוח לא תקין: לוח חשמל שאינו תקין עשוי לגרום לסכנת התחשמלות, קפיצות או הפסקת חשמל.

תחזוקה לקויה: במקרה של תחזוקה לקויה, עשויה להתרחש שריפה ולכן חשוב ביותר לוודא כי רמת התחזוקה תקינה.

בודק חשמל מקצועי ובעל הבנה רחבה בתחום יבצע את הבדיקות הנ"ל על מנת לבחון את התקינות של מערכת החשמל בצורה הטובה ביותר. ביצוע הבדיקות השונות יאפשר לכם לנשום לרווחה ולדעת כי הבודק ביצע את הבדיקות הדרושות להמשך תקינות מערכת החשמל.

מיהו בודק חשמל מוסמך

בדיקה לצריכת החשמל תתבצע על ידי בודק חשמל מוסמך.מטרתו היא לבצע בדיקה מקיפה למערכת החשמל ולוודא כי המערכת עומדת בכל התנאים בהתאם לחוק החשמל. במסגרת עבודתו, עליו להגיש דוח מפורט הכולל את כל אמצעי הבדיקה וכן פירוט של הליקויים אשר נמצאו במטרה לתקנם ולהשיב לכם את איכות החיים ברמה אשר הכרתם ללא בעיות במערכת החשמל. שימו לב, במידה ולא נמצאו ליקויים, הרי הדוח מהווה אסמכתא לגופים שונים כמו למשל רישוי עסקים או כיבוי אש.

שימוש במכשירי מדידה מיוחדים:הוא מבצע את עבודתו באמצעות מכשירי מדידה מיוחדים אשר תפקידם הוא לבדוק את איכות הארקה ועוד.בשל העובדה כי מדובר בבדיקה מורכבת יש חשיבות רבה לבחור בודק חשמל מקצועי הדורש הבנה רחבה בתחום.

ביצוע סקר מקיף בין החברות השונות:כיום קיימות חברות רבות המבצעות את הבדיקות ולכן חשוב ביותר לבצע סקר מקיף על מנת לבחון את ההיצע בהתאם לניסיון של החברה.

להצעת מחיר מהירה
תוכן עניינים
התקשרו עכשיו 054-6040044