ביצוע בדיקות לאיתור רעשים

ביצוע בדיקות לאיתור רעשים רעשים בדירה עשויים להוות מטרד רציני ביותר ולכן חשוב ביותר לבחון את מקור הרעשים באמצעות חברה מקצועית. רעשים בדירה עשוים להעיד על בעיה אקוסטית משמעותית ולכן חשוב ביותר להזמין חברה מקצועית לצורך אבחון הרעשים ומציאת פתרונות.

ניתן להבחין במספר סוגים של רעשים

ניתן להבחין במספר סוגים של רעשים. כעת נמנה את סוגי הרעשים השונים:

קול נישא באוויר: ניתן להבחין ברעשים של קולות הנישאים באוויר כמו למשל גלי קול או גלי דיבור.

רעשים הנישאים דרך הגוף: ניתן להבחין ברעשים הנישאים דרך הגוף כמו למשל רעשים של נקישות וגרירות.

אין כל ספק כי בעיה של רעשים בדירה עשויה להוות מטרד רציני ולכן יש חשיבות לבחון את מקור הרעשים באמצעות הזמנת חברה מקצועית. רעש טורדני בדירה הנובע מאקוסטיקה בעיתית עשוי להשפיע על חווית המגורים בדירה ולכן יש חשיבות רבה לפתור את הבעיה.

דגשים בעת הזמנת חברה מקצועית

מבחינים ברעשים בדירה? אם התשובה היא חיובית, הרי יש אפשרות להזמין חברה מקצועית אשר תבחן את מקור הרעשים בדירה. רגע לפני שאתם מזמינים חברה מקצועית יש להביא בחשבון מספר דגשים אשר נפרט כעת:

תואר וניסיון מעשי: בבואכם להזמין חברה בתחום בדיקות לאיתור רעשים, חשוב ביותר לוודא האם לצוות החברה יש תואר וניסיון מעשי בביצוע בדיקות מסוג זה על מנת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. על החברה שאתם בוחרים להזמין להציג רישיון מטעם משרד התמ"ת והמשרד לאיכות הסביבה.

דוח מקצועי: במסגרת הבדיקה חשוב ביותר להבחין כי נכלל דוח מקצועי ובו כל הפרטים אודות הבדיקה כולל חוות דעת משפטית במקרה הצורך וכן המלצות לשיפור האקוסטיקה בבית.

ייעוץ אקוסטי: נוסף על זאת, חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום תעניק לכם ייעוץ אקוסטי לפתרון בעיית הרעשים בדירה שלכם.

המלצות מטעם לקוחות: נוסף על זאת, חשוב ביותר לבחון כמה שיותר המלצות מטעם לקוחות אודות החברה. כאשר תבחנו המלצות שונות, כך תוכלו להיות בטוחים כי תזכו לקבלת שירות מקיף ומקצועי מטעם חברה אשר זכתה לשבחים מטעם לקוחות קודמים אשר המליצו על השירות.

ביצוע בדיקות לאיתור רעשים

אילו סוגי בדיקות קיימים

חברה מקצועית תבצע סוגים שונים של בדיקות במטרה לבחון את מקור הרעש ולהציג בפניכם פתרונות שונים.

כעת נפרט בפניכם את סוגי הבדיקות השונות המבוצעות על ידי החברה:

מדידה של רעשים בדירה לפרק זמן של שעה: מדובר בבדיקה של איתור רעשים המתבצעת במקרים קלים ופשוטים במקרה של הפרעות רעש המתקיימות בשעות ידועות מראש.

הקמה של תחנת ניטור במשך 24 שעות ביממה: במקרה הבא, על החברה להקים תחנת ניטור לאיתור הרעשים במשך 24 שעות ביממה. מדובר במקרה בו לא ידוע מקור הרעש העובר את רמת הדציבלים המותרת.

הקמת מערכת לאיתור רעשים: יתרה מכך, חברה מקצועית תקים מערכת למטרת איתור רעשים שמאפשרת למדוד את הרעשים למשך תקופה של כמה שבועות. במקביל להקמת המערכת תתבצע הקלטה של קולות לצורך אימות הקולות וזיהוי הקולות.

כאמור, לאחר ביצוע בדיקות שונות החברה תעביר לכם דוח מפורט אשר יכלול מסקנות שונות באשר למקור הימצאות הרעשים. במרבית המקרים יהיה ניתן לרכוש מוצרים אקוסטיים אשר יאפשרו לכם בניטור הרעשים בדירה כמו למשל מוצרים סופגי רעש הידועים בתור מוצרים אשר בעלי יכולת טובה לספוג רעשים. נוסף על זאת, תהיה לכם האפשרות גם להתקין חלונות כפולים וכן לבצע איטום מקצועי של הבית על מנת למנוע רעשים וכך לאפשר לכם לחיות חיים נטולי רעשים.

להצעת מחיר מהירה
תוכן עניינים
התקשרו עכשיו 054-6040044