בדיקת וטיפול מז"ח

ישנם מקרים בהם לרשת המים יש מערכות אחרות העשויות לגרום לזיהומים כתוצאה מחדירת חומרים שונים למערכת המים וכך נוצר לחץ שמוביל לפיצוץ בצנרת ירידה בלחץ רשת המים. לכן, יש חשיבות להתקין מז"ח- מכשיר מונע זרימה חוזרת של מים. בדיקה וטיפול במזח יש להשאיר לידי מומחים בתחום.

מהו מז"ח

מז"ח הכוונה לראשי תיבות של מכשיר מונע זרימה חוזרת ומיועד למנוע זיהום מים ברשת עירונית. חדירה של מזהמים שונים למערכת המים עשויה להוביל לפגיעה בבריאותם של אנשים רבים ולכן יש חשיבות רבה להתקין את המכשיר. ההתקנה תעשה על ידי חברה מקצועית בתחום אשר לה ניסיון וידע רב. רק מתקין מוסמך יהיה רשאי להתקין את המכשיר.

היכן יש להתקין מז"ח

ישנם מקומות מסוימים בהם יש להקפיד על התקנת המכשיר.כעת נמנה את המקומות בהם יש להתקין מז"ח:

גינות: יש להתקין את המכשיר בגינות במערכת דישון.

בריכות פרטיות וציבוריות: בבריכות פרטיות יש להתקין את המכשיר במטרה למנוע חדירה של מזהמים למים.

התקנה במעבדות: גם במעבדות חשוב ביותר להתקין את המכשיר על מנת למנוע זיהומים שונים.

התקנה בתחנות דלק: חשוב ביותר להתקין את המערכת בתחנות דלק במטרה למנוע זיהומים.

התקנה במפעלי ייצור: גם במפעלי ייצור קיימת חשיבות רבה להתקין את המערכת על מנת לשמור על הבריאות של אנשים העובדים במפעל.

כך או אחרת, חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק ולהזמין לצורך הבדיקה את אנשי המקצוע הטובים ביותר. רק אנשי מקצוע איכותיים יבצעו את הבדיקה ברמה הנדרשת ואתם תוכלו להיות רגועים כי הבדיקה בוצעה בצורה הטובה ביותר.

מומחים בתחום יבצעו את ההתקנה ויהיו אחראים גם על בדיקה וטיפול במקרה הצורך. בכל מקום בו מותקן המכשיר יש חשיבות רבה לבצע בדיקה ומעקב של מומחים בתחום המוסמכים לביצוע בדיקה תוך העברה של התוצאות לספק מים בעיר בו בוצעה הבדיקה וכן למשרד הבריאות.

בדיקת וטיפול מז"ח

מה חשוב לדעת על התקנת מזח

טרם התקנת מז"ח, חשוב ביותר לבצע שטיפה מקיפה של המערכת באמצעות הזרמת מים במהירות רבה במטרה להסיר חומרים אשר עשויים לפגוע במערכת.

מקום התקנה: את המכשיר יש להתקין קרוב למד המים הראשי של הצרכנים. נוסף על כך, המכשיר יותקן במקום נוח לצורך תפעול. מקום ההתקנה יהיה נוח ויהיה אפשר לבצע את הבדיקה התקופתית בקלות יתרה.

צורת ההתקנה: המכשיר יותקן בצורה אופקית, כך יהיה ניתן להבחין בקלות יתרה ביציאה של המים מפתח הניקוז.

סוגים שונים: נציין כי קיימים סוגים שונים ולכן חשוב ביותר להפקיד את הבחירה בידי מומחים בתחום על מנת לבחור את הסוג המתאים ביותר. ההתאמה נקבעת בהתאם לגורמי סיכון שונים למערכת ולכן חשוב ביותר להשאיר את הבחירה לידי אנשי מקצוע אשר להם ידע וניסיון מתאים.

מחיר: רגע לפני שאתם בוחרים חברה, חשוב ביותר להביא בחשבון את המחיר. עלות הבדיקה נעה בין 250 שח ומעלה וכוללת את אישור משרד התקנים. טרם בחירת החברה, חשוב ביותר לבצע השוואת מחירים על מנת לבחור את החברה המקצועית ביותר אשר תציע לכם הן מחיר משתלם וגם שירות ברמה גבוהה ביותר.

חשוב ביותר להשאיר את הבדיקה לידי מומחים בתחום. כאשר תשאירו את הבדיקה לידי מומחים בתחום, תהיה לכם האפשרות לדעת כי מומחים בתחום ביצעו את הבדיקה בצורה האיכותית ביותר תוך שימוש במכשור מתאים. חשוב ביותר לבחור חברה בעלת רזומה עשיר אשר לה ניסיון רב בתחום. חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום תבצע את הבדיקה.

להצעת מחיר מהירה
תוכן עניינים
התקשרו עכשיו 054-6040044