ביצוע בדיקת רמת התחזוקה בבניין

תחזוקת בניין זה שם למספר פעולות הנעשות על ידי חברה מקצועית לצורך אחזקה שוטפת של הבניין. הפעולות השונות נעשות במטרה להבטיח איכות חיים ברמה גבוהה בבניין במטרה למנוע טיפולים יקרים. אחזקה שוטפת בניין כוללת את כל הבניין החל מפנים ועד החוץ- על כך בכתבה הבאה.

מה כוללת בדיקת רמת תחזוקה בבניין בפנים הבניין

ביצוע בדיקת רמת תחזוקה בבניין נעשית על ידי חברה מקצועית וכוללת מספר פעולות על מנת לוודא את תקינות הבניין.

פנים וחוץ של הבניין: פעולה של רמת התחזוקה בבניין כוללת בדיקה של פנים וחוץ הבניין לרבות המקומות החיצוניים.

גינה: אחזקת הבניין מתחילה כמובן בגינה בצורה שוטפת, המומחים בחברה בודקים כי הגינה נמצאת במצב תקין, הדשא נראה היטב.

כניסה לבניין: חברה מקצועית תבדוק גם את הכניסה לבניין, לרבות תיבת הדואר והאינטרקום על מנת לוודא כי הכל תקין. נוסף על זאת, החברה תבדוק גם את הלובי על מנת לוודא כי הכל תקין. חברה מקצועית דואגת לכל הנראות.

מה כוללת רמת התחזוקה בחוץ לבניין

חברה מקצועית תבצע גם בדיקת רמת תחזוקה בבניין גם מחוץ לבניין וכעת נפרט את המקומות השונים:

חדר המדרגות: חברה מקצועית תדאג לניקיון של חדר המדרגות על ידי חברת ניקיון מקצועית על מנת לשמור על תקינות של חדר המדרגות.

בדיקת המעלית: נוסף על כך, חברה בתחום בדק בית תבצע גם בדיקה של תקינות המעלית על ידי טכנאי מקצועי ומוסמך לביצוע העבודה. הבדיקה של המעלית נחשבת לעניין בטיחותי חשוב ביותר.

זיפות גגות: נוסף על כך, חברה מקצועית תדאג גם לזיפות גגות. מדובר במקום בבניין החשוב ביותר לתחזק אותו. במידה ולא דואגים לגג, הרי ניתן להרגיש זאת.

ניקיון של מאגרי מים: נוסף על כך, חברה מקצועית תדאג גם לניקיון של מאגרי מים בבניין. מאגרי מים בבניין חייבים להיות נקיים וטריים לשימוש.

בדיקת מערכות כיבוי: יתרה מכך, חברה מקצועית תבחן את מערכות כיבוי. גם מערכת הכיבוי נחשבת למערכת שקטה במיוחד ולכן חשוב ביותר לבחון את המערכת. חברה מקצועית בתחום תבצע אבחון של המערכת במטרה לבחון את התקינות.

ביצוע בדיקת רמת התחזוקה בבניין

חשיבות איתור ליקוי בנייה בבניין

על מנת ליהנות מאיכות חיים בבניין חשוב ביותר לבצע בדיקה של ליקויי בנייה במטרה לדאוג לתחזוקה נאותה בבניין ולהבטיח את איכות החיים שלכם במקום. כאשר מדובר על בניין חדש, חל קושי לבחון את ליקוי הבנייה במקום. למרות העובדה כי מדובר בבניין חדש, עדיין אי אפשר לדעת היכן מסתתרים ליקויי בנייה שונים- לא תמיד אפשר להבחין בליקויי בנייה בעין שאינה מקצועית ולכן חשוב ביותר להזמין מקצוענים בתחום.

ביצוע בדיקה מקיפה: חשוב ביותר להזמין חברה מקצועית אשר תבצע בדיקה מקיפה ויסודית אשר תכלול את כל המערכות של הבניין לרבות מערכת כיבוי אש, ארונות חשמל, משאבת מים ומעליות. כל החלקים בבניין צריכים לעבור ביקורת מבנים על ידי חברה מקצועית בתחום.

עמידה בתקנים: מהנדס בניין מטעם חברת בדק בית מקצועית אשר מגיע לבניין שלכם בודק כי המערכות השונות בבניין עומדות בתקנים כפי שניתן לראות בחוזה עם הקבלן.במערכות השונות בבניין צריכות לעמוד בתקנות של מכון התקנים וכן תקנות חוק תכנון ובנייה. במסגרת עבודתו, המהנדס יבדוק האם הבניין עומד לפי התקן והוא יעזר בתוכנית הבנייה וגם יבצע בדיקות באמצעות אמצעים שונים ומתקדמים.

מסירת חוות דעת: לאחר מכן הוא ימסור את חוות הדעת שלו בהתאם לממצאים השונים ויציע גם דרכים שונות לתיקון הליקויים.

להצעת מחיר מהירה
תוכן עניינים
התקשרו עכשיו 054-6040044