ביצוע בדיקת לאיתור ריחות

לפי החוק למניעת מפגעים בישראל, חל איסור על הפצת ריח חזק או ריח שגורם הפרעה לאנשים בסביבה , מה שמחייב את מפיץ הריח לטפל בריח במהירות האפשרית. כך לדוגמא, אם אתם מריחים ריח חריף מהביוב בבית שלכם או מתגוררים ליד מסעדה וסובלים מריח חריף, יש פתרון בדמות ביצוע בדיקות לאיתור ריחות בדירה על ידי בעלי מקצוע מוסמכים.

מהם הפרמטרים הנבדקים במסגרת הבדיקות

במידה ואתם סובלים מריח רע בבניין שלכם ומשוכנעים כי מדובר במקור ריח רע, הרי חשוב ביותר לבחון את מקור הריח על ידי מומחים בתחום.

ביצוע בדיקות לאיתור ריחות על ידי מקצוענים כולל מספר פרמטרים הנבדקים במסגרת הבדיקות:

סף גילוי ריחות: סף גילוי ריח נמדד בהתאם לאחוזים ויש צורך ב 50 אחוזים, כלומר חצי מהאנשים המריחים את הריחות. אם מדובר בבית של אדם ולא במקום עבודה, הרי מספיק כי אותו אדם יסבול מריחות רעים לטובת טיפול בעניין.

עוצמת הריח: נוסף על זאת, עוצמת הריח נמדדת בהתאם לתחושה של המריח,כאשר המריח מריח ריח חזק או ריח בלתי נסבל. והדבר מחייב טיפול איכותי על ידי מקצוענים בתחום.

ריחות לא נעימים: יתרה מזאת, כאשר אנשים סובלים מריחות לא נעימים.

אופי הריח: יתרה מכך, מי שסובל מריח מסוים מתאר את הריח במדויק.

ביצוע בדיקת לאיתור ריחות

מה כולל בדיקות לאיתור ריחות

במידה ואתם סובלים מריח חריף בדירה, הרי אין צורך לדחות את הקץ אלא לפנות למומחים בתחום. ישנם מריחים מקצועיים אשר יודעים להתייחס להתייחס למגוון גורמים כמו למשל כיווני ריח או השפעת הקרינה.

איסוף דגימות:הצוות המקצועי אוסף דגימות מהאזור בו דווח על הריח במטרה לאתר את המפגעים השונים

ערבוב דגימות עם גזים ניטרליים: לאחר מכן הצוות המקצועי מערבב את הדגימות עם גזים ניטרליים כמו למשל חנקן על מנת לבצע את הבדיקות במטרה לבודד את מקור הריח.

זיהוי סוגי ריחות שונים: יתרה מזאת, מומחים בתחום לומדים לזהות ריחות שונים וכך לבצע את הבדיקה בצורה טובה ביותר. הבדלה בין הריחות עשויה להעיד על הימצאות ריחות שונים וטיפול בבעיה במהירות האפשרית.

סיווג עוצמת הריח: יתרה מזאת, צוות מקצועי יגיע למקום על מנת לסווג את עוצמת הריח.

מסירת חוות דעת: לאחר הבדיקה, צוות המומחים ימסור דוח הכולל חוות דעת למשרד להגנת הסביבה.

צוות מקצועי ומומחים בתחום יבחנו את הפרמטרים השונים במטרה לסייע לכם לחזור לשגרה ולא לסבול מריחות רעים לאורך זמן רב. צוות מקצועי יבחן את הבעיה ויציע פתרון מתאים.

מי מבצע בדיקות לאיתור ריחות

לשאלה מי מזמין אנשי מקצוע לצורך ביצוע בדיקות לאיתור ריחות, התשובה היא אנשים פרטיים אשר מריחים ריחות חריפים באזור המגורים שלהם ומעוניינים לטפל בכך בשל הפרעה באיכות החיים שלהם. יתרה מכך, גם אנשי עסקים המעוניינים לשמור על יחסי שכנות טובה עם מסעדות המצויות בקרבת העסק שלהם מעוניינים לבדוק את מקור הריח. האוויר המצוי סביב נחשב משאב יקר ולכן חשוב ביותר לשמור עליו. במידה ויש מפגעים סביבתיים הגורמים לבעיה, הרי ראוי לבחון את המפגעים באמצעות אנשי מקצוע.

באמצעות בדיקה איכותית על ידי מקצוענים ניתן להפיק דוח משפטי אשר יאלץ את המקום ממנו יש ריח רע לדאוג למציאת פתרון מתאים. אנשי מקצוע אשר עברו הכשרה לאיתור ריחות ממקורות שונים ודואגים לחדש את הרישיון שלהם מבצעים את הבדיקות בצורה הטובה ביותר. בסמכותם של אנשי המקצוע לקבוע האם מקור הריח מטריד ודורש טיפול וכן לקבוע מהו הטיפול המתאים ביותר.

להצעת מחיר מהירה
תוכן עניינים
התקשרו עכשיו 054-6040044